Tryckfelsnisse har varit framme. Ni som har fått en inbjudan via mejl har ett fel: anmälan öppnar INTE 14/9 utan 13/9.
Tekniska problem hos Solidsport
Nu har vi fått svar från Solidsport angående matcher som ej går att se i repris. Tyvärr är beskedet att dom inte kan lösa problemet.
Nu har vi fått svar från Solidsport angående matcher som ej går att se i repris. Tyvärr är beskedet att dom inte kan lösa problemet.












